konstigt

Ibland känns det lite konstigt, jag har en son. Jag har bildat en egen familj, även om inte familjen bor ihop. Hugo har precis börjat träffa sin pappa. Det känns väldigt bra, men samtidigt en aning konstigt, hur gick egentligen allt till? Livet är bra konstigt. Men det är väl så det ska vara antar jag ;) Sitter och lyssnar på The Fray och känner att en kopp te vore gott. Det är höst, löven börjar få alla möjliga färger och det börjar bli kallt. Sitter även här och saknar vissa, och undrar hur livet kommer se ut om 10 år. Det är alltid lättare att tänka flera år framåt än ett halvår eller så. Fast jag måste tänka bara lite framåt med, för körkort måste fixas, skolan måste fixas, jobb måste fixas och egen lägenhet måste fixas. Men allt det där känns så luddig och fel och jättekonstigt. Körkort kanske jag ska satsa på till sommaren, eller sommaren där på? Innan jag har gått ut skolan måste jag skaffa körkort så enkelt är det. Bara att börja spara pengar då. Hm, massa måsten, massa krav. De lägger jag åt sidan ett tag och bara fokuserar på min son, han är bäst i världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0