känslosnurr

okej, nu är det så att jag inte fattar någonting, alla tankar bara drar runt i skallen. Vad är grejen? Jag hatar att känna så här. Jag vill, du vill, du vill inte och jag vill. Var är det hela rättvist någonstans? varför får jag inget grepp om det hela eller vad saken gäller.... Jag blir så trött.... men idag så är det en ny dag och idag ska jag sortera ut för små kläder, duscha och äta äppelpaj, gott. Så kan du hålla på bäst du vill att tänka ifred eller vad du nu behöver. Fast hur mycket jag än säger det hela så kan jag inte låta bli, varje gång jag får ett sms ja då kommer jag läsa och sen kommer jag svara. det är helt sjukt vad du har gjort med mig och jag fattar inte.

Kommentarer
Postat av: Angelica

? <3

2011-11-08 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0