Egentligen

Egentligen så saknar jag min "gamla" blogg lite, där jag skrev mer vad jag kände och tänkte om allt. Varför gör jag inte det då? Jag vet faktiskt inte, känner inte för det och har börjat tänka efter på att det inte är bra att skriva allt man känner. Tänk om chefen där man söker jobb och går in och läser bloggen och inte anställer pga saker jag skrivit i min blogg? Nu tror jag dock inte att jag har skrivit saker som en chef skulle säga tyvärr du får inte jobbet för att jag skrivit. Men kanske? Jag vet inte. Jag vet inte vad jag vill skriva eller om jag vill skriva om en massa tankar och känslor hela tiden, men vem vet kanske dyker det upp som en blixt från en klar himmel mitt framför näsan på mig en dag? Bara tiden kan visa det, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0