FEL

Fel, jag känner mig lite fel just nu. Det känns som om jag är på väg att förlora mina vänner. Jag vet inte varför det bara känns så. Känner mig som en dålig vän men jag försöker. Kanske det stämer det som står, att man bryr sig mindre om omvärlden nu. Men det är fel! Jag har mina vänner och jag ska umgås med dem. Jag gillar mina vänner och vill umgås med dem! Jag känner dock att jag bara pratar om mig själv, och min bebis, allt som berör mig. Det är fel! Och jag försöker låta andra prata! Det gör jag verkligen för jag vill veta vad de har att säga om sig själva. Kanske är jag en dålig vän. Kanske är det bara jag som tycker det. Hur eller hur känns det fel, så jag tänker fortsätta försöka! Jag älskar mina vänner och de stöttar mig hela tiden. Jag skulle inte kunna klara mig utan dem.


Kommentarer
Postat av: amanda

du pratar inte bara om dig själv, och du är minsann inte ego. man måste få vara självisk ibland. tycker du är väldigt generös :)

2011-01-28 @ 21:25:47
Postat av: Madicken

DEt gör du inte alls!

Jag triggar dig till att prata om dig själv och din bebis btw, det är otroligt och klart vi alla pratar om det?

Jag tycker du är en riktigt bra vän snuttis, det här är en stor ny del och det är inte alls konstigt om du pratar om det <3 Tycker inte du gjort det mycket heller, vill ha mer!

Älskar dig och kommer aldrig försvinna från dig <3

2011-01-29 @ 21:13:21
URL: http://conler.se
Postat av: Angelica

<3<3

Tycker nästan att du kan prata mer om din bebis! :)

2011-01-30 @ 13:27:50
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0