Glad

Jag har svårt att skriva seriösa gladinlägg faktiskt. Men jag ska ge det ett försök.

Jag känner mig glad och livet känns bra. Snart februari! tiden går fort! Riktigt fort och snart kommer jag att få träffa min bebis! Känner mig så himla glad och jag längtar! Livet känns bra just nu! det enda som känns midre bra är att jag alltid säger att jag ska städa men sen blir det aldrig så. Det är irriterande, men jag hatar att städa. Dock vill jag ha en ordentlig städning nu så att de ordentliga städningarna inte tar lika mycket tid sen senare för det orkar jag inte med. Kanske ska jag ta en soppsäck och rensa ur min garderob. Ca en tredjedel av kläderna i min garderob använder jag inte. Men jag är lat och orkar inte städa. Och idag har jag ingen lust för jag är glad och när jag är glad vill jag inte förstöra detta med att städa haha ;)

Egentligen händer det inte så mycket i mitt liv, men kanske är det därför jag är glad. Jag gillar inte när det är för mycket som händer för då blir jag stressad och tappar orken totalt. Det här blev inget bra jag är glad inlägg men jag försökte ju i alla fall och att försöka duger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0