Telefon

Att en telefon kan kännas så stor, det visste inte jag. Jag är ett telefonsamtal ifrån att få veta saker jag inte riktigt vet om jag vill veta. Dock ställde jag frågan och då vill man ha ett svar. Okej jag vill ha ett svar, jag vill verkligen veta men samtidigt är jag absolut rädd och vill inte veta, känner mig så himla kluven. Men okej, jag vill veta, äntligen ska jag få reda på vad jag undrat över i flera år. Skönt, men läskigt!
-
Nu ska jag äta upp min frukost och sedan duscha. Höll på att dö av hunger innan jag började äta men jag fixar alltid sonen och allt först, innan jag sätter mig ner och äter. Puss
va liten han var när vi kom hem från BB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0