bra konstigt

eftermiddagen igår spenderades i gnesta med mamma. Vi kollade tyg till dopklänningen och en så åt vi en en lunch. Det var fint väder och jag var glad. Sen helt plötsligt slog det mig "Min klass börjar skolan idag, men jag, jag ska vara hemma ett år" Ett år kändes helt plötsligt som en oerhört lång tid. Känns skönt att slippa skolan i ett år, samtidigt som det känns tomt. Jag och min son ska ha det helt uderbart tillsammans men jag kommer sakna alla. Ska hälsa på snart, för sådant måste man göra, och sen är det skönt att komma ut lite, inte bara sitta hemma.
-
Min son ligger och sover i vagnen. Ute regnar det, nyss var det ju sol. Det är höst nu, det känns på luften, den är mycket klarare. Sommaren har varit fylld med en massa sol, dock har jag varit i skuggan eller inne för att skydda sonen från sol, jag vill inte att han ska få cancer, känns onödigt. Jag älskar min son över allt annat och jag ska se till att han får ett bra liv, mitt lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså du har världens finaste lilla charmtroll :D

2011-08-18 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0