Lite mer vuxen

Känner mig lite mer vuxen efter igår faktiskt. Efter föräldragruppen, som var himla trevlig så gick jag o pappa till banken och så öppnade jag mitt enga konto. Vuxenpoäng, även om man nu visst kunde ha ett helt eget konto från 13 sa snubben på banken så är det vuxenpoäng hemma hos mig. Dock var det tur att pappa var med, för riktigt så vuxen känner jag mig inte att jag hade fattat allt han pratade om. Nu tänker vissa "men gud har man pappa med sig till banken är man ju inte vuxen" Men tänk att det tycker jag visst att jag är, jag menar tänk om de hade försökt lura på mig något som jag absolut inte behöver bara för att jag är ca noll insatt i bankkonton o sådant. Jag menar pappa blir 50 och har liite mer erfarenhet. Det var jag som skötte det mesta av snacket faktiskt, pappa satt mest med så att jag inte skulle bli lurad ;) Så vuxenpoäng till mig! ;)
--
Skulle ju skriva om föräldragruppen. Det var inte så många där, det skulle ha varit fler personer där, men det var mysigt. Jag gillade det, och folk som funderar om på om de ska gå föräldragrupp eller inte, gå! Man behöver inte ha något att säga, det finns alltid folk som ställer bra frågor så man får reda på massa saker utan att behöva säga så mycket. Och just det, folk som tänker "men jag vågar inte gå dit själv" Det var absolut inte jobbigt att gå dit själv, inga problem. Dock kommer jag bara kunna gå på en av tre träffar till, vilket är väldigt synd. Men jag prioriterar faktiskt skolan över föräldragruppen, så är det. Måste fixa 2:an och det betyder, måste fixa praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0