Huvudet bultar

Mitt huvud bultar, bebis sparkar och jag var på riktigt dåligt humör idag. Dock var det ganska skönt att bara få vara det. Sov svindåligt och mådde illa halva dagen, jag hade på riktigt ingen lust med något alls faktiskt.
-
Det känns som om vi glider ifrån varandra, eller som att jag glider bort. Kanske är det så eller så är det bara jag som inbillar mig eftersom att jag helt enkelt är helt ur humör.... Kanske är det bara jag, kanske är det vi båda eller så är det du? Jag vet inte vilket, men en paus känns skönt. Som om jag får börja uppskatta och inte bara se allt i den trista vardagen. Jag älskar dig, måste säga det så inga missförstånd sker. Du är guld värld, men just nu ser jag bara allt i en enda grå dimma och går runt och längtar efter bebis. Jag är konstant trött och måste alltid anstränga mig för att vara trevlig. Det är jobbigt och jag vill inte att det ska gå ut över dig egentligen, men idag kände jag att det gjorde det. Förlåt! Jag älskar dig, men just nu är allt bara så grått, det börjar bli jobbigt på riktigt nu. Förut har jag inte tyckt att det varit så jobbigt att vara gravid, men nu vill jag bara sluta vara tjock och bli anfådd över inget alls och springa runt och vara irriterad hela tiden.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0