Ang.

Läste just ett inlägg på micahs blogg och var då tvungen att kolla in hennes ex blogg för att se vad alla pratade om. Jag förstår inte hur alla kan säga att Micah är dålig och Kevin är bra helt ärligt. Ingen av dom känns bra i mina ögon. Hon skriver en massa saker för att få uppärksamhet och alla på hennes sida, vilket hon inte lyckas med. Kevin skriver helt öppet om hur det enda som stoppar honom från att ta livet av sig är att han är feg. Sedan att han ganska så tydligt visar att han är rasist känns inte heller helt okej. Jag menar, vem av dom är egentligen bra föräldrar? Och vem är överhuvudtaget alltid en bra förälder? Allt detta är mina åsikter endast, saker utifrån min tolkning av att ha läst deras inlägg, jag vet att det finns tusen andra med tusen andra åsikter. Ville bara dela med mig av mina här på min blogg nu när jag trots allt har kommenterar deras bloggar. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0