Oj

Jag har uppdaterat ganska ofta nu på lovet känner jag, kan vara för att det inte finns så mkt att göra :P

- I wonder if you'd miss me
When I'm gone

Känner mig konstig, känner mig fel.
Man kan inte vara fel, ändå känner jag mig så.
Hur kommer det sig? Inte vet jag.
Jag vet bara att jag fortfarande vill bort.
Igår sa vi typ 2 meningar till varandra,
kommer det att vara så?
Kommer du fortsätta att kolla på mig konstigt,
som om jag vore fel?
Jag vet att jag har gjort fel och jag tycker att jag har
erkänt det nu. Jag tycker inte att du längre har rätt
att döma. Ändå känner jag att du gör det, ser om jag gör övertramp,
kliver över någon gräns.
Jag vill inte ha det så, jag vill ha det som förut.
Fan, vad är det jag egentligen har gjort?


Kommentarer
Postat av: linneaa

nej det är svårt att hitta på roliga saker att göra här ute i skogen ; D

2010-03-04 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0