Avslutat kapitel ♥

(nästan)
Jag kommer inte att sluta tänka på dig.
Men jag kommer att sluta försöka ta kontakt.
Jag kommer att sluta tro att du tänker ta kontakt.
Sista jag träffade dig så höll du igång en konversation
som bestod av kallprat. Det fick mig att känna mig liten.
Jag kände mig liten och bortglömd. Vilket jag hoppas att jag inte är.
Jag vill inte tro det iaf. Allt jag sa, allt du fick veta,
jag hoppas att man inte bara glömmer bort det.
Å andra sidan så kanske du vill glömma,
jag menar jag var nog ganska jobbig.
Men att bara totalt ignorera det faktum att du fick veta det mesta om mitt liv
när vi träffades kändes inte bra, inte bra alls.
Jag kände mig övergiven. Så klart att jag visste att du inte alltid
skulle finnas där och försöka hjälpa mig. Jag visste att när 9:an var klar
så skulle du inte hjälpa mig och jag skulle inte kunna gå till dig för att få hjälp.
Men nu tänker jag sluta tro att du bryr dig, varför skulle du det?
Jag tänker sluta tro att jag tog upp en del av ditt liv.
Jag tänker sluta tro att jag är viktigare än vad jag är.
För om jag tror det så kommer det inte att sluta bra.
Tack för all hjälp du gav mig, och tack för att du stod ut med mig.
Tack Anders.
Nu är du ett avslutat kapitel, nästan.

Kommentarer
Postat av: A

Hmm gumman... :/

Jag finns här om det behövs...

<3<3<3

2010-03-07 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0