Lyckat fiasko

Haha lyckat fiasko det där med fimkvällen xD

Det var bara jag som kom hem till Oskar och kollade på film :P men vi hade supernice, va uppe till typ halv 7 på morgonen o sen vaknade jag halv 10 o gick upp xD då kände sig Oskar oxå tvingad att gå upp haha ;)

Tankar som tar upp hela mig, känns jobbigt, känns så fel, men ändå så himla bra! Va fan, visst jag sa att jag skulle bli det, men inte med vissa. Det går inte, det blir fel. För helt ärligt har jag ingen aning om vad som händer och just nu är det bara kaos! Jag vill inte ha kaos, jag kommer att skriva saker jag egentligen inte vet om jag vill skriva, hm, fan.... Trött som jag vet inte vad, jag vill inte vara vaken, men jag måste, fast det är ju grymt skönt att jag sen bara krypa ner i sängen och somna. Jävla skit, fan varför alla dessa tankar, och varför gör jag alltid saker utan att tänka. Så typiskt mig... pallar inte!....



I am outside
And I've been waiting for the sun
With my wide eyes
I've seen worlds that don't belong
My mouth is dry with words I cannot verbalize
Tell me why we live like this



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0