- I'm not sure all these people understand...

Det är inte så,
problemet är att, jag inter förstår dig,
vi förstår inte varandra.
Varför blir det så här?
Varför är jag så elak
medan du är så känslig?
Det är så vi båda ser det om varandra,
men hur ska det kunna bli på något annat sätt?
Jag tycker inte att jag är elak, jag tycker bara att du är känslig.
Du tycker inte att du är känslig, du tycker bara att jag är elak.
Och hur får vi det att se annorlunda ut? Går det?
Kan det någonsin bli något annat än det är?

Det finns saker jag måste reda ut nu, det finns saker jag måste säga.
Hur ska jag kunna det? Hur ska jag kunna göra det utan att såra?
Men jag måste, för det är för mycket som står på spel, det går inte.
Förlåt för att jag fick dig att tro, förlåt att jag fick dig att hoppas,
men jag trodde, jag kände. Fast jag tänkte längre och insåg,
du känner mig för bra. Du känner mig på ett sätt som jag inte
skulle vara bekväm med. Jag vet att jag kommer att såra,
att jag kommer att skada. Men jag hoppas att det kommer bli bra sen,
nån gång, för jag vill inte förstöra allt mella oss, jag tycker om dig för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0