vill

bara lägga mig och sova, slippa tänka på allt. Jag är inte den jag var och kommer inte att bli den jag är.

Kom på att nu får et fan va nog, måste sluta äta massa onyttigt, kanske till och med börja träna lite. Vi får se, simma en dag i veckan kanske. Skulle faktiskt sitta fint, för jag behöver göra något åt min hälsa. Jag kan inte bli helt förslappad bara för att mina halsmandlar är helt fucked up och jag inte har någon ork av det. Måste fan ta tag i mitt liv om jag inte vill sluta i en rullstol innan jag är 30 bara för att jag är för svag och tjock för att kunna gå. Okej nu kanske jag överdrev lite men alltså måste ta tag i mig nu, skärpa mig! Så inge mer godis och grejer. Kostar pengar och man blir tjock. 

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Kämpa på med det :)

2010-08-18 @ 15:35:31
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0