Vet hur det låter

Satt och tittade ut genom mitt fönster, satt på fönsterbrädan, och mitt i allt ihopa kom jag på mig att sitta där och tänka hur det skulle kännas att hoppa. Mitt fönster är på övervnånigen så det är ganska högt. Inte så att jag vill ta livet av mig eller så, men ungefär som när jag tänker med handen på dörrhandtaget i bilen på otorvägen "undra vad som skulle hända om jag öppnade dörren" Jag har aldrig öppnat dörren som tur är. Men ibland måste jag sätta min på händerna så att jag inte kan hålla handen där på handtaget.

Samma känsla hade jag när jag satt i fönstret så jag kom på mig själv och klev ner. Shit, hatar när tankarna blir så. Men vadå klart att man undrar lite knäppa saker.

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Jo det gör man ju, men det är lika bra att hålla såna tankar inom sig :)

2010-05-01 @ 01:10:12
URL: http://mroskarofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0