Underbar

Du är en bra människa. Jag tycker verkligen om dig. Att bara sitta och prata, jag kännar att jag kan prata helt naturligt med dig och vågar verkligen prata. Jag ser upp till dig. Du är verkligen bra på att finnas där och att lyssna. Du är lugn men samtidigt sprallig. Jag blir glad av att träffa dig och jag mår bra. Jag känner mig väldigt ofta ganska barnslig när jag umgås med men det är för att du känns så vuxen(på ett bra sätt) fast ändå kan du vara så barnslig(på ett bra sätt) oxå. Jag är verklig glad att jag har träffat dig. Vet du vad mina tankar om dig första dagen var? "henne vill jag bli vän med, hon verkar verkligen bra. Hon verkar vara lik mig" Jag är verkligen glad att jag satte mig bredvid dig på bussen till slandön, och jag är verkligen glad över att jag följde med dig ner till stranden och satt och pratade med dig när du rökte. Jag är verkligen glad att du finns i mitt liv Mimmi<3

TACK!<3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Mimmi fick rörande ord av dig.

Fin bild!



Svar: Nej, va synd att barnet inte överlevde. :(

Kram

2010-04-15 @ 16:39:07
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0