Vill inte!

Ibland känner jag mig så långt ifrån verkligheten som det bara går!...

Idag var det skola, som jag helt ärligt tänkte låta bli att åka till. Jag vet inte riktigt vad som hände igår kväll. Men det vara något som fick mig att känna mig helt totalt nere, all kraft och ork gick ur mig! Jag tänkte att det säkert bara skulle vara så på kvällen igår och att allt skulle kännas bra idag. Gissa hur det kändes i morse? SKIT! Hela dagen har känts helt dålig, förlåt alla för att jag var väldigt asocial, men jag ville bara hem. Fast jag måste säga att jag ändå hade det bra i skolan idag, även fast det var något som gjorde att jag inte var glad. Jag var glad men ändå inte, mycket jobbigt måste jag säga!

Fast det börjar lätta lite nu! Träffade Peter pan en snabbis o det gjorde mig lite gladare =) har inte ens sett honom på länge nu! men ska troligtvis träffa honom imorgon! Sen så var det ju så att Oskars försök att pigga upp mig hjälpte lite oxå^^

Men allt känns fortfarande helt mörkgrått! Det är inte helt svart, men nästan. Jag vet inte riktigt men jag vill bort, bort från verkligheten! In i landet Ingenstans, det är en va de bästa perioderna i mitt liv!<3

... Fast just nu är jag så mitt i verkligheten att det inte går att beskriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0