"Skärp dig!"

Jag måste fan skärpa mig, det går inte längre! Jag måste lära mig att lyssna på mig själv! Igår var en jävla helvetes dag! Det finns något som heter "nej" Jag måsete bara lära mig använda ordet! Igår hade jag verkligen velat kunna säga nej... Jag utsatte mig för något jag verkligen verkligen inte ville... Men jag sa inte nej, för jag vill inte såra personen, ville inte göra personen besviken. Det finns bara ett problem, jag vet inte hur jag ska få det att inte hända igen! Hur jag ska kunna säga nej till personen? Jag måste lära mig.... annars kommer jag att verkligen bli helt nerkörd i botten, o kommer inte att kunna hitta upp igen.....

I skolan höll jag på att svimma, pga att jag knappt ätit sen i måndags kväll. Man ska inte göra så! O jag skriver inte det här för att jag söker uppmärksamhet eller något. Det är bara så det är. Jag mår verkligen inte bra nu... har inte gjort det på ett tag. Men igår insåg jag att jag verkligen måste börja äta mer, det går inte att hålla på så! Vätska är jag oxå väldigt dålig på att få i mig! Fan... "Ge dig, ta hand om dig!" Jag skriver det här för att jag måste, jag måste få mig själv att förstå! Det kommer aldrig att gå annars... Kommer aldrig kunna ta hand om mig själv annars. Och om jag inte kan ta hand om mig själv, hur ska jag då kunna ta hand om andra?.... FUCK!

Bröllop idag! Det ska bli roligt, o min syster o min bror o hans tjej kommer på middag idag =) en bra dag helt enkelt^^


Kommentarer
Postat av: angelica

Va fan skärp dig, jag vill inte fölora dig nu!!!!! <3<3<3

jag finns verkligen här om du vill prata av dig eller nått sånt! <3<3<33<3<3

sköt om dig! <3

älskar dig <3<3<3<3<3<33<3

2009-09-21 @ 11:37:08
Postat av: Anonym

skriver man inte en blogg för uppmärksamheten?.. inget fel med det... tvärtom det är nog väldigt bra att tala om hur man känner och hur man mår. Jag tycker att du borde vända dig till någon som kan hjälpa dig, någon som är duktig på att möta en person som känner sig vilsen med ouppklarade saker.... eller?

2009-09-25 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0