egentligen, varför?

Ibland skulle det vara så skönt att bara få vara 5 igen och krypa upp i pappas famn! Att bara få vara liten och vilja ha trygghet och få det utan att be om det! Allt var så självklart då.... Kan det inte vara så igen?

Helvetes jävla skit! Fan fan fan! jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv för tillfället... Jag vet inte om jag är arg eller ledsen eller rädd, eller är jag allt samtidig! Å andra sidan så har jag varit med om det förut, det var hemskt! helt vidrigt, men då var det min syster. Fan trodde jag inte skulle behöva vara med om det igen, men så fel man kan ha!.... helvete...... jag pallar inte!

Kommentarer
Postat av: angie

vad har hänt??

finns alltid här gumman! <3<3

2009-09-06 @ 18:49:14
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0