Ursäkta

Det ända jag egentligen vill är att få en stor kram! Krypa in i din famn och vara få vara så liten och hjälplös som jag faktsikt känner mig. Inte ens det gör jag, för jag vill inte vara ivägen, vill inte vara till besvär. Det är så mycket jag egentilgen vill säga till dig men jag låter bli. Jag är rädd att inte tas på allvar, jag är rädd att vara ivägen. Ursäkta att jag alltid ber om ursäkt för att jag överhuvudtaget finns, men det är den jag är. Har man blivit nedtrcykt i skiten tar det väldigt lång tid att ta sig upp. Förlåt<3



"Berätta hur du gör
Berätta hur du gör
Det är en känsla som du lämnar
när du vänder bort in blick
Berätta hur du gör"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0