SLUTA!!

Fuck!...
Det finns en ska som är värre än mycket annat: När mamma och pappa bråkar.
Jag hatar det verkligen, jag menar visst klart att de kan bråka ibland, men varför inte om saker som har någon betydelse? vad tjänar man på att bråka om att hundfilen(klofilen) är bort? Det är när de bråkar om sådana saker som jag blir rädd. Varför vet jag inte riktigt, kanske för att en av mina största rädsor är att de ska skiljas, vad vet jag. Men antagligen är det så. För jag menar jag är 16 år och har alltid bott med båda mina föräldrar, de har alltid varit oslagbara. Men när man ser i dagens samhälle där alla skiljer sig då blir jag rädd, vad händer om de bara ger upp, slutar försöka? Blir jag delad på två då? Jag vill inte vara med om det. Jag älskar mina föräldrar och vill att de alltid ska bo ihop. De har varit gifta i 24 år den 29:e Juni. De har 4 barn ihop. Inte kan väl något sådant bara ta slut? Hoppas inte det....

Kommentarer
Postat av: Jocke

Mina föräldrar brukar också bråka om värsta dumma sakerna, ungefär varje dag. Fast... jag har inte den där oron, jag har mer viljat att de ska skiljas för att de ska slippa bråka med varandra hela tiden, men de kommer nog alltid va tsm med tanke på all skit de klarat av tillsammans hittils. Jag tror iallafall att när något har varit så länge som 24 år så brukar det hålla förevigt, och jag hoppas det för din skull. Kan dock inte förstå, men hoppas iallafall för din skull <3

2009-05-22 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0