vet inte...

Jag vet inte riktigt vad det är som är fel. Men är inne i en period där jag ena dagen mår jättebra o tycker allt är kul o vill göra saker hela tiden. Medan jag andra dagen mår skit o inte vill göra något. Imorse var verkligen allt skit, o då menar jag verkligen allt, förlåt jocke för att jag svek dig o ställde in allt....! jag är verkligen ledsen, men en mer opepp ronja är inte ofta du har sett... Men jag är verkligen ledsen...

Det värsta med allt är att igår hade jag en helt tokbra dag o kände att bättre än så här är det fan svårt att må! "jag kommer vara oslagbar o pepp i minst en vecka" ja så tänkte jag allt, fan det blev inte så. Idag är jag nere o orkar inte göra något alls. Fast det är lite bättre nu än i morse. Men det är fortfarande inte bra. Idag är en sån dag när jag bara vill sitta o kolla på film o äta en ben and jerry's synd bara att jag bor mitt ute i ingenstans o inte kan köpa en ben and jerry's....

Men för att pigga upp mig själv lite så tänker jag skriva om min gårdag som var toppen!:
Började med att jag sov till 10, skönt säger jag bara, vid halv 11 ringer annika o frågar om hon jag o ebba ska hitta på något, "självklart" så sen vid elva kanske klockan var så kom annika o ebba! vi låg o snackade o skratta o hade riktigt kul, sen kom vi på att vi ville till hyttlöt o dansa, o så kom vi på att mr.P har bil, så vi fråga om han hade lust o haka på o dansa lite o sen dra o bada, Det ville han! "nice"

ja sen gick, jag ebba o annika en promenad o sjöng massa sånger o bara prata^^ de va kul! sen drog ebba o annika o käka hos annikas mormor, medan jag åt hemma.  sen vid 7 så kom mr.P o hämta upp mig o sen hämta vi upp ebba o annika! sen bar det av mot hyttlöt för o dansa! xD blev inte så mkt dans men trevligt vare iaf!<3

Så nu sitter jag här o lysnar på the fray's nya album, (som är grymt bra!) o är emo... fast ja, nu känns det lite bättre, alltså ännu lite bättre för jag fick tänka på den riktigt lyckade gårdagen! =)

MEN FÖRLÅT JOCKE!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0