lång natt

Okej kl är elva och jag borde sova. Men hur ska jag kunna sova nu egentligen?
Tänk om? Tänk om inte?
Hur jag än vänder det så kommer någon att bli besviken. Men om jag tänker om så kommer det att bli kaos antagligen, men om det är vad jag vill då? jag trodde det förut, nu vet jag inte längre, för jag vill inte såra någon, och de kommer jag göra om det är så.
Men om det inte är så är det ju inga problem då var det ju inget från början heller. Men om jag gör det du vill, det vet jag inte om jag vill.

Natten kommer att bli lång... Riktigt lång faktiskt. Fan oxå, kan jag inte bara vara lite normal? suck...
god natt alla, ska väl försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0