Vända på dygnet

Ibland känner jag mig som en lite misslyckad mamma. När sonen somnar först vid 12 och inte alls har någon lust att vakna halv 10 på morgonen. Men då kan jag trösta mig med att han är sjuk och behöver sova så mycket mer på dagen en annars och då är han ju inte trött lika tidigt på kvällen som vanligt. Men jag önskar att han kunde vara sjuk men behålla sin sovrutin på kvällen som vi så fint hade jobbat in. Somna vid halv 10, 10 och sedan gå upp senast 9. Det känns som en bra deal men sen blev han sjuk. Och nu är det inte en bra deal för Hugo. Ta en lite tupplur vid 8, vakna igen kvart i 9 och sen gå och lägga sig vid 12, det låter väl bra? Nja... men vi får jobba med det när han är frisk igen :) Idag blir det egetmys med finaste. Fick spontant barnvakt av mormor över natten så det blir himla trevligt :) NU ska jag ta hand om min gosse, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Det kommer ju ändra sig när han blir större <3

2012-01-23 @ 15:33:23
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se
Postat av: malinidvh@soclog

det förstår jag, man blir som sagt väldigt berörd. ja den är jättebra!

2012-01-23 @ 19:10:39
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0