svar till anonym

"Hejsan!
Jag har en liten fundering, jag förstår ju att du älskar Hugo, såklart, men tänker du aldrig att det är lite typ jobbigt med honom också, och att du känner att du gärna skulle vilja gå ut och göra sånna saker som du inte kan göra nu när du har Hugo? Hoppas att du inte tar illa upp av frågan. Kramar :)"


Klart det blir och jag tog verklgen inte illa upp av frågan ;) men jag har ju valt att ha det så här så då blir det ju inte lika jobbigt. Jag menar, min son är det bästa som finns och jag vill ju ta hand om honom. Men ibland vill jag roa mig och då finns det massa människor i hugos och mitt liv som kan och väldigt gärna vill passa honom, så egentligen är det inte ett så stort problem :)



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Oj, vad han är fin våran Hugo! ♥♥♥

2012-01-08 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0