seg lördag

Jaha, lördag idag. Den nya bilbarnstolen sitter nu i bilen och det känns bra. Känner mig trött och seg, håller jag på att bli sjuk kanske? Hugo ligger och sover gott i sin vagn i alla fall så det blir att bara ta det lugn nu ett tag till han vaknar. Sen blir det gos och lek med lillplutten. Egentligen vill jag åka och hämta ut ett paket idag men det får nog bli en annan dag. Ja ja känner mig inte helt sugen på att skriva nu så det får räcka så. Imorgon ska hugo träffa farmor och alla där :) Trevligt för honom och trevligt för mig med egentid. Inatt ska även mamma vara snäll och låta mig sova hela natten utan att bli störd av hugo. Undra om det är så att hon tyckte det var ganska mysigt att sova med hugo? ;) Ska i alla fall bli skönt att få sova en hel natt. Ska lägga mig tidigt i kväll med andra ord ;) eller ja det beror väl på om hon har lust att ha hugo på kvällen med:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Och som vi längtar efter honom! ♥

2012-01-28 @ 16:46:12
Postat av: MrOskar

Fina <3

2012-01-28 @ 22:02:31
URL: http://mroskarofsweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0