ont i halsen

min lilla plutt är fortfarande jättehes :( igår vägrade han att somna, tror det var för att halsen gör ont. Låter man som han gör nu så borde halsen göra himla ont. så är han fortfarande lika hes på måndag blir det att ringa vårdcentralen så de kan kolla på honom, han har varit hes sedan i onsdags :( Nu sitter han i mitt knä och är jättetrött, men han börjar gallskrika när jag lägger ner honom, stackarn. Igär var han vaken från klockan 5 på eftermiddagen till ca halv ett på natten för att han ägrade somna :( pluttis <3
försöker även få min man(som åter har börjat blogga) att vilja komma hit och umgås med mig och hjälpa till med sin son<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0