lugn och ro

sonen sover som en gris! han behöver det. De senaste dagarna har vi inte varit hemma och i onsdags kväll blev han jättehes, så istället för att måla igår åkte vi hem så plutt fick vila. Han sov till och med i mammas säng inatt, det var dock för att det var endast så han somnade och fortsatte sova, egna sängen var tydligen bläää xD Känner mig ganska seg och trött, men inte som igår, då var jag död xD Vi får se hur gossen gör idag, om han tänker sova hela dagen eller om det kanske går för sig att vara vaken ett tag i alla fall.
Jag saknar oskar så det gör ont, trots att vi sågs igår. Jag älskar honom verkligen och det är så att jag vill vara med honom jämt. Dock går han på praktik i 5 veckor, så då lär vi inte ses så mycket :( eftersom praktiken kommer att vara i huddinge kommer han typ bo hos sin syster hela tiden, jag som vill träffa honom hela tiden ! <3 Gud 5 veckor är lång tid! :( <3
mina fina som sover <3

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Älskar dig så mycket <3

2012-01-07 @ 10:42:40
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0