Jobbig natt

Var på vårdcentralen igår och kollade sonen, han har som sagt svamp i munnen plus virusblåsor, så inte konstigt att nappen är tråkig att ta :( Igår kväll somnade han tidigt, halv 10 det var skönt. Dock var inte natten lika rolig... Han sov jätteoroligt och vaknade hela tiden... Så känner mig lagom pigg nu. Sen vaknade han kvart i 9 och nu sover han igen. Min stackars lilla plutt :( Idag blir det att göra klart det sista inom jobbet och sen slappa, kanske till och med sova middag, eller ta en promenad. Vi får se. Idag börjar finaste sin praktik och det känns trist. Dock träffas vi på fredag om allt går som man kan önska. Nu är det dags att gå ut med hundarna, hejdå.... Jag känner mig ganska opepp på allt...
...

Kommentarer
Postat av: MrOskar

Jag gör dig pepp på fredag <3

2012-01-11 @ 13:53:39
URL: http://MrOskarofsweden.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0