Hoppsan

Det gick inte bra det här. Vi kom i säng sent, och sen kom vi upp sent. Det ska inte hända igen.... Måste gå upp tidigare. Dock sover ju min lilla plutt mycket bättre på morgonen än på natten så det är svårt att låta bli att sova när han sover som bäst ;) För övrigt är det här inte roligt längre.... Jag saknar oskar som en tok! Han sitter hemma hos sig och är sjuk. Jag sitter hemma hos mig och tar hand om min sjuke son. Jag tycker att båda kan vara på samma ställe så att jag kan ta hand om dem båda ! <3 Hoppas hoppas att oskar är frisk på söndag i alla fall, annars kommer jag på riktigt bli lite ledsen. Ja ja jag vill ju inte att hugo ska bli mer sjuk så det är väl bara att stå ut...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0