alsolinlägg

okej på bvc idag då så blev det bestämt att jag ska fortsätta med alsolomslag under helgon och sen på måndag blir det att träffa en läkare som förhoppningsvis har någon bra naturmedicin att ge min son för hans tå. Sen på torsdag blir det bvc igen för läkarbesök pga min sons tunga- han kan inte lipa. STACKARS! det är nämligen så att hans tungband växer hela vägen fram till tungspetsen, då är det svårt att röra lilla tungan då. Så förhoppningsvis får vi remiss tell öron-näsa-hals så de kan klippa tungbandet, jag vill faktiskt att min son ska kunna prata ordentligt och det kan bli knepigt om de inte klipper (är mitt utlåtande) sen kan det ju vara så att det är något som jag inte vet om typ att det blir bra av sig själv de får vi ju se ;) Nu ska jag äta lunch sen så får vi se vad som blir ;)
så ledsen blir man om man inte kan lipa xD ;)

Kommentarer
Postat av: metamorphosis

Vad han får vara med om, lillkillen! Håller tummarna för att det går snabbt med remiss och klipp (det verkar ju vara en väldigt enkelt ingrepp) Kort tungband kan ju även försvåra amning så ur den synvinkeln är det ju också bra om det blir klippt!

2011-10-01 @ 21:51:04
URL: http://metamorphosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0