sämst

Sorry att jag gav sämsta uppdateringen imorse men hade ingen aning om vad jag skulle skriva xD 2 saker, första grejen, jag har gått och hämtat posten och väntat som en tok på ett paket, men kommer det naj... Så vad gör jag jo jag går in och tittar när det skickades och de skickades i fredags och de är fett sega så lär ju inte komma förrän nästa vecka, smaaart! xD andra grejen, jag känner mig oerhört duktig och snäll faktiskt, jag håller på med en julklapp, deni ;) egentligen skulle jag nog inte behöva fixa en julklapp till personen men jag vill :P smaka på den ni! :D

Vinden piskar ditt ansikte

Regnet färgar din värld grå.

Vinden ska smeka din kind

Regnet ska leda till skatten.

Någon dag, någon gång

Men inte nu

skrevs av mig i våras ;)
Och avslutningsvis en bild på plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0