Okul

Jag är hemma sedan igår, åkte hem vid 1 tiden. Skönt att slippa ligga där! Dock är jag inte helt frisk. Är slut i huvudet och väldigt trött! Men som jag mådde när jag åkte hem igår känns bättre att må hemma än ligga på sjukhus. Kunde ju gå äta och dricka så varför ligga kvar? Finner inget nöje i det?
Dock vill jag träffa min bebis nu! Har börjat längta massor. Kan vara dags att komma ut nu lilla bebis va? Det är ju bara 29 dagar kvar i alla fall så? Låter väl okej? Hm huvudet ligger nedåt nu i alla fall, det är väl det enda jag kan glädja mig åt nu? ;) Är för trött för att blogga.... Vill bara sova, men lite uppdatering tänkte jag att ni skulle få allt :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0