MVC

Mvc idag då, ska vara där kvart i fyra men för att kunna ta mig dit måste jag åka från praktiken halv 2 xD Känns ju lite konstigt kanske ;) Men vad gör man inte! Gick upp halv 6 imorse, lite onödigt tidigt kanske men man måste ju hinna med allt som ska göras på morgonen och så xD Just det vet ni, igår kväll tror jag att jag hade lite kraftigare förvärkar, typ 3 st... Hoppas något är på gång nu! Fast det betyder att jag måste plugga som en tok, men har snart bara en grej kvar att göra så det känns skönt! Verkar kunna bli en hyfsad dag idag då blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Ange

Gud så spännande! Iiiiihh!!

Du får höra av dig när det händer... alltså bebis vill komma ut ;)

Puss, hoppas allt är bra med dig och att förlossningen går prima <3

2011-05-26 @ 14:01:27
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0