fredagsmys

eller något... Hm, gå och lägga sig kl 10 på kvällen och sova till tio dagen därpå? Det låter som bra fredagsmys xD Idag är det sista dagen på denna veckas praktik, vilket betyder att det är endast 5 dagar kvar av praktiken allt som allt efter idag, ganska skönt! Dock är det ju skola sen, hoppas på ett sätt att jag inte kommer åka dit mer än för att lämna mina böcker haha xD Fast samtidigt vill jag ju träffa min vänner som jag inte har träffat på 5 veckor nu, för vi hade ju påsklov precis innan praktiken:P Jobbigt värre, dock visar sig ju allt i slutändan så vad finular jag på över huvud taget? :P Ha det bra :)
Gammal bild på mig och finaste Ebba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0