det snurrar i min skalle

Som rubriken säger! Hm... troligen är det nån skit med mina kristaller i innerörat trots allt.... Det kan tydligen ta månader att bli bra... Vad ledsen jag blir då. För om det snurrar som igår så kommer jag inte våga gå med min bebis, bara sitta eller ligga ner. Jobbigt värre. Är hemma idag för det snurrar fortfarande en del faktiskt och sen har jag huvudvärk.... NOT FUNNY NO! Men men ska försöka få lite skolarbete gjort i alla fall.... Måste ju se till att bli klar någon gång under denna livstid haha XD Eller under dessa två veckor vi fortfarande har praktik för allt ska vara klart sen. Vill bara lägga mig ner och sova. Igår skulle jag gå och vila vid 6 för det snurrade så mycket, vaknade vid 9 xD Kollade på en unge i minuten, gick och la mig sov till 10 idag XD Så mycket sömn borde man inte kunna få och fortfarande vara trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0