svar till annonym

"Jah men Micah lägger ut bilder och skriver inlägg..Jag tycker micah gör helt rätt. Bara för vissa av hennes läsare tycker hon gör fel så behöver dem faktiskt inte ens komentera något elakt bara för dom tycker det hon gör/säger är fel. Man ska inte dömma en person efte hur den bloggar. Micah verkar vara en super snäll och bra mamma för att va så ung. Så döm nt henne om du nt har träffat henne först. Min åsikt."

Jag har inte sagt något om att hon lägger ut bilder och skriver inlägg för det är vad man gör i en blogg, jag gör det. Det är snarare så att vissa saker kanske man inte ska lägga ut på internet. Hon får lägga ut precis vilka bilder hon vill, men jag anser att det kanske inte är så smart att lägga upp bilder på brännmärken man precis har gjort i sin blogg, för det blir så många som reagerar så starkt på det.
Sen att hon lägger upp på bloggen att hon ska skaffa advokat för att socialen behandlar henne så kränkande för att de vill att hon ska filma när hon tar hand om sin dotter är ju kanske inte så smart. Jag menar antagligen har socialen tillgång till internet och en dator. Det är för dem bara att kolla vad hon skriver på sin blogg och utifrån det se om hon är en lämplig förälder.
Och vadå "man ska inte döma en person efter hur den bloggar" Är det inte just precis vad alla personer gor om man inte känner personen? Hur många dömer Kissie efter hur hon är i verkligeheten? Typ ingen eftersom att vi inte kan veta det. Och Micah skriver ju om vad hon gör på dagarna, då dömer jag henne inte utifrån hur hon har skrivit något i sin blogg utan vad det är hon skriver om. Du dömer antagligen mig för vad jag skriver i min blogg inte för vad jag sysslar med i mitt verkliga liv för det har du i princip ingen som helst aning om. Det är det som är grejen med internet, alla har rätt att döma utan att veta vad som ligger bakom.
Juste jag stör mig även på att du kommenterar anonymt, stå för vem du är, det gör jag :)

Kommentarer
Postat av: nellie

sv: men det blir ju förnedrande för henne, så, jag menar inte att du försöker vara elak eller så, men du sa ju det själv, du försöker hitta felet

2011-03-05 @ 20:18:27
URL: http://canibal.blogg.se/
Postat av: nellie

svar: jo men kränkt är ju inte precis bättre ?

Hon kanske är omogen,men inte på alla sätt. hon är bara 15 år, och istället för att göra abort gjorde hon ett väldigt moget val och behöll barnet.

Jag förstår henne när hon säger att hon tycker det är dumt av soc att kräva att hon ska filma när hon tar hand om kelly, istället för att bara lita på att hon kan ta hand om henne.

2011-03-05 @ 20:29:58
URL: http://canibal.blogg.se/
Postat av: nellie

svar: jag förstår faktiskt inte vad hon har gjort för att uppröra alla ? Hon har bara bloggat och inte varit elak mot någon ? Varför är då alla så elaka mot henne ?

2011-03-05 @ 20:41:02
URL: http://canibal.blogg.se/
Postat av: tusse

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe! :)

2011-03-05 @ 21:41:47
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi

Hejdu!

Just nu så har jag en bloppis på min blogg, säljer bland annat kläder, nagellack, smink, och smycken. Är det någonting för dig så kicka gärna in på min blogg och titta :)



Ha en bra kväll! Kram My

2011-03-05 @ 21:43:55
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

vem är denna micah?

2011-03-06 @ 18:19:59
URL: http://malinidvh.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0