uppe tidigt

Idag känns det bra :) Idag ska jag vara aktiv, eller något xD Ska städa mitt rum lite. Tänker nog inte ta allt men en del är ju bra ;) Måste rensa ut min garderob och plocka iordning alla grejer på golvet och överallt. Sen någon annan dag blir det dammsuga, skura och dammtorka. Måste även börja fundera på hur jag ska ställa min saker så jag får plats för en bebis i mitt rum ;) Visst mitt rum är ganska stort men skulle kännas ganska dumt att ställa sängen mitt i rummet xD för det är bara där jag har plats just nu haha ;) Sen om mamma mår bra idag så ska vi åka på bio;) så nu håller jag tummarna för detta faktiskt! :D

Nu ska jag gå och kolla om min mamma är vaken för hennes hund saknar henne väldigt mycket nu xD

PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Haha aa det var det ;p

2011-01-03 @ 19:55:11
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0