Till dig 1

Egentligen har jag tröttnat på vad allt innebär. Jag sitter nu och lyssnar på en låt på youtube. Jag känner att allt är lite överdrivet och att jag egentligen inte vill. Förresten jag vet inte om du vet, men jag är gravid. Vad säger du nu? Jag väntar mig något skämt om att jag inte vet hur man använder kondom eller liknande, det skulle vara typiskt dig ;) Men så är det. Fast jag har inte tröttnat på tanken att bli mamma, det är allt annat jag har tröttnat på. Dock blir det nog inte bättre av att jag tänker på hur mycket jag har tröttnat på det. Antagligen blir inget det.

I mitt liv finns det faktiskt en del hemligheter, även om jag är ganska öppen. Någon gång täker jag berätta dem för dig, inte idag dock, det är för tidigt. Fast å andra sidan vet jag inte om jag någonsin tänker berätta dem för dig, jag är egentligen ganska vrickad.

Jag är uttråkad, jag vill att något ska hända. Det enda jag gör nu är att gå runt och längta. Jag vill fylla 18, gå till soc för att föröska få en lägenhet så jag slipper bo hemma hela tiden. Jag vill bo hemma, men jag vill även ha valet att leva mitt eget liv i en egen lägenhet. Hur ska jag annars kunna bli vuxen? Det finns däremot ett problem med en lägenhet, mina föräldrar är underhållsskyldiga till jag har gått klart gymnasiet och varför skulle soc ge mig bostadsbidrag då?

Jag längtar oxå till bebis kommer och jag får vara hemma ett år och bara njuta av min bebis. Men det finns så mycket annat jag längtar efter med. Saker som jag aldrig kommer att få, personer jag inte kommer att umgås med på det sätt jag vill. Visst livet blir aldrig som man vill, och jag är överlycklig över min bebis som snart är 5 månader gammal, bara halva tiden kvar till jag får se liten på riktigt <3

Hoppas du orkade läsa allt, för jag ville bara skriva av mig. Jag kommer att höra av mig igen. Jag saknar dig

Kram R

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem? <3<3

2011-01-08 @ 22:23:36
URL: http://notpajen.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: vem tror jag att det är då?! :p

2011-01-08 @ 22:56:33
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0