Svar till gnestabo

Nu vet jag inte om Gnestabo läser min blogg fortfarande men skulle väldigt gärn veta vem du är :)

"Vill bara säga att du är så otroligt stark.
Alla vet att i Gnesta går det en massa rykten,
och jag har hört flera undra "vem är pappan",
och du har antagligen fått höra den frågan ännu mer.
Jag vill bara att du ska veta att du kommer klara dig hur bra som helst, med eller utan pappans stöd.
Du verkar vara en toppentjej med fötterna på jorden, och jag tror inte ungen kan få en bättre familj än att få dig som mamma!

Kämpa på, för vi hejar på dig!"

Kan ju säga att jag är inte förvånad, gnesta är en liten håla där alla ska lägga sig i allt. Tänker inte skriva ut vem pappan är på bloggen med hänsyn till honom och för att jag inte vet vart han står eller vart jag vill ha honom. Din kommentar gjorde mig glad, dock är det så att min blogg är lite konstig så den visade inte din kommentar förut. Jag blir glad när jag läser din kommentar, det känns skönt att få en bra kommentar. Har nästan bara fått det men just nu har jag gått runt och tvivlat på om det var rätt att behålla(jag vet att tvivlandet bara är en fas sen jag var typ 14 har jag velat ha barn) Och sen har jag gått och tänkt " tänk om det är något fel på mitt barn, tänk om det kommer att dö i magen" såna grejer och då betyder positiva kommentarer så mycket mer :)

Kommentarer
Postat av: Evve

Hej ronja. Evve här. Från skaka om du inte skulle komma ihåg mig. Fick reda på att du väntade barn för några veckor sen å tänkte skriva nåt till dej, men kändes lite konstigt eftersom vi typ inte har setts på nästan två år. Men nu kom ja på att de e ju eg bara å skriva, haha. Nä, men va ja ville säga e att ja e jätteglad för din skull och tycker att du är väldigt modig. Jag tror att du kommer bli en jättebra mamma. Ville bara säga det:) Kram

2011-01-05 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0