GLAD

Idag blir det bio faktiskt :) Så nu är jag en glad människa mohaha. :)

Tänkte uppdatera lite om min graviditet faktiskt ;)
Imorse vägde jag mig, ställer mig på vågen varje måndag för det känns bra att hålla koll. Nu har jag gått ner ytterligare 1 kilo, hur gick det till? det har varit nyår och jag har ätit massor? SKUMT! samanlagt har jag gått ner 7 kilo på denna graviditet och det mesta gick jag ner i början för då slutade jag svulla massa godis och sådant. Nu har jag vägt samma i en dryg månad och så kommer detta, jag ha gått ner 1 kilo till. I vanliga fall så är man väl glad, men jag tycker att det känns konstigt. Det känns onaturligt att gå ner under graviditeten när jag inte ens mår illa och så.

Jag har nu en mage som även känns när jag ligger ner, min livmoder måste sjunka in när jag lägger mig ner för det tog typ fram till nu för mig att känna den hårda livmodern som gömmer sig i mitt fett ;) så nu går det framåt. Dock hoppas jag att magen dröjer ett tag till eftersom att jag jobbar som simtränare och skringer runt i baddräkt. (Gravidbaddräkter är grymt fula) Jag har hittat en snygg men den kostar 600 spänn... Inte värt det. Så jag hoppas att jag får sån mage att jag bara kan köpa en storlek större i baddräkten, inte någon special;)

Jag måste köpa en större BH. Känns som om brösten ska ploppa ut ur mina nuvarnade bhar. Dock har jag inte behövt köpa några större kläder, kan bero på att jag alltid har mjukiskläder på mig haha. Men när jag får mer mage ska jag köpa ett par mammajeans, tycker dom är farsinerande faktiskt xD

Så nu är ni lite uppdaterade om mig ;) Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0