GAHHH

SL strular! Här försöker jag vara duktig och registrera mitt sl kort så jag får ett nytt ifall jag tappar mitt. men nej då det går inte att registrera!!! :@ Jag blir så lack på sådant faktiskt.....

Juste min bror blir 20 idag så säg grattis till honom vet jag ;)

Lite om narnia då. Den var bra och så där lagom mycket 3D. Det var inte en massa jobbiga effekter utan man såg djupet och det blev bra men så klart var det ju lite effekter ;) Och alla som inte är så inne på Narnia kan ju kolla på den bara för att kung Caspian är snygg, mohaha. Jag tycker han är väldigt snygg, kan vara för att jag ser vissa likheter mellan honom och Orlando Bloom ;)


<---Ben Barnes Orlando Bloom--->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0