17

Okej jag vet att jag är dålig på¨att uppdatera men nu har bara 17 läst min blogg ;) Egentligen är inte det så lite, men vill ju ha över 30 varje dag för det är typ vad jag har dagligen!

Solen är på väg ner. Den lyser än, vid trädtopparna. Vinden blåser i träden och jag sitter vid min dator och tittar ut genom fönstret. Snart kommer jag att behöva bo framför tv:n för jag ska passa en valp. Han har ännu inte varit på övervåningen och jag vill inte att han ska kissa på min matta så får leta efter bra filmer att titta på. Humöret är inte på topp, inte så att jag är ledsen, jag känner mig ensam. Vet inte varför, men vill inte vara själv hela kvällen. Lyssnar nu på låten No reason to love med glass pear, den är grymt bra och väldigt mysig. Texten är väldigt bra så den kommer upp här senare. Nu ska jag fortsätta njura av den fina utsikten med solen som lyser över trädtopparna, vinden som leker i träden och snön som ligger som ett kallt täcke över marken. Allt är frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0