Okej

Jag kommer att ha dålig uppdatering under helgen men min plan är att det ska vara så för att jag ska kunna fixa lite vettigare saker att skriva om. Tänkte få inspiration och lägga ner lite mer tid på lite vettiga inlägg, men just nu är det ganska så tomt i mitt huvud ;) Men jag kommer ju fortfarande att blogga lite i alla fall, men på måndag har jag planerat att komma tillbaka och vara på topp ;)

Har prcis diskat efter maten, det vill säga jag kom hem assent typ kring 7 och sen skulle maten lagas och ätas... Suck hatar sena dagar. Idag har bebis sparkat mig på kissblåsan, lagom mys ska jag be att få tala om.... Som tur va är den inte så stark så det är än så länge ingen risk för att jag ska kissa på mig haha ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hahha, okej. kul..! men det var bara förslag, så försök fixa lite bilder. annars är det okej ändå! :D

2011-02-03 @ 20:12:00
URL: http://originaletsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0