Avundsjuk

Jag bloggar sällan för att jag är avundsjuk. Helt ärligt vem ska bry sig om det jag skriver och varför bryr jag mig om vilka som bryr sig? Klart jag vill vara känd, men jag har verkligen inte det som krävs för att bli "bloggkändis" Jag kommer inte på något intressant att skriva om, eller något som någon annan skulle vilja läsa.
Jag ska göra en grej nu, jag ska städa. Ska plocka bort en massa småsaker och rensa i garderober. Jag fick lust till det. Jag vill ha det mysigt och rent omkring mig, dock är jag för lat för att orka fixa det. Men nu ska jag för jag är less på hur det ser ut på min rum. Det är dammig och stökigt. Jag vill ha ett rent rum. Och det ska jag få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0