snart <3

eller okej inte jättesnart kanske men om ett tag börjar min braiga tid i systers lägenhet med min underbara familj<3 Ska bli så jävla underbart faktiskt! ÅH jag längtar! Det var även skönt att ha egentid faktiskt och allt hade gått superbra för farmor med familj ;) Bara för att jag har världens snällaste unge <3 Nu ska jag blanda lite käk till sonen för tror att han vill ha när han vaknar vilket borde vara snart :P Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
(denna hund kan knacka xD Mamma glömde honom ute, sen hörde jag något som dunkade, och då vare hunden som dunka huvudet i dörren för han ville komma in faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Dessutom gillar Hugo att prata med farmor i telefon. Hörde att han blev ledsen när samtalet tog slut. Det är farmors pojke det! ♥

2011-12-14 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0