pappan

Jag får en del frågor om pappan finns med i bilden på min blogg, så jag tänkte svara på det nu. I ett inlägg så att alla vet. Pappan finns, men han är inte en del av mitt liv, vi pratar inte med varandra. Och just nu känns det skönt att det är så faktiskt, men så klart kommer jag inte bli någon mamma som säger att han inte får träffa sitt barn, för det får han och jag måste ju tänka på mitt barn med. Även om jag inte vill ha med honom och skaffa så vill antagligen barnet det. Sen är det ju även upp till honom om han vill ha kontakt med barnet, för det tänker jag inte tvinga honom till heller. Så nu vet ni, det finns en pappa, han finns geografiskt sett ganska så nära, men väldigt långt bort i mitt liv just nu.
I vecka 33 (32+4) Men dagen efter hade min mage blivit större, alltså igår hade magen sjunkit ner lite och blivit större ;) Spännande

Kommentarer
Postat av: elsa

kan du inte lägga upp fler bilder på dig? :)

2011-04-17 @ 01:30:44
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Det är - och kommer inte vara lätt att vara "ensam" och man kommer känna sig helt förstörd vissa gånger. Men du kommer få så mycket kärlek tillbaka och du kommer inte ångra en sekund av ditt liv - det är en sak jag är helt säker på. :)

2011-04-17 @ 09:37:22
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0