Hatar

Jag hatar skolan.... Hatar är ett starkt ord men ibland måste man... Jag ska skriva prov men resten av klassen får en repitionslektion.... Inte jag. Bara för att jag ska till barnmorskan på torsdag och provet egentligen skulle ha varit idag... Ibland tycker jag helt enkelt inte om min klass.... Bara ibland och när det blir såhär annars gillar jag dem. Men vafan detta är 2:a gången de flyttar fram provet... Har man besämt en dag så har man väl? Eller? Jag blir trött och less helt enkelt... Fan! Ja provet kommer gå, inte alls bra mest troligen, har inte pluggat så mycket och kommer inte hinna få in så mycket mer faktiskt. Jag får skylla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0