Dagens fråga

"Hejsan =)
jag undrar bara lite om barnet. Har du tänkt på hur du ska göra om barnet skulle vara sjukt, asså typ ha en utvecklingsstörning eller något? Kommer du behålla ditt barn iaf, eller kommer du typ adoptera bort det?"

Fick en jättebra fråga som ni kan se här från en läsare som heter Emma. Jag skulle för allt i världen inte adooptera bort barnet. Det är mitt barn och jag älskar och kommer att älska det oavsett. Dock kommer det antagligen att bli mycket svårare att ta hand om barnet och jag kommer nog då att behöva väldigt mycket stöd från mina närmaste. Men jag kommer absolut att behålla barnet.  Jag blev för övrigt glad över att du frågade, för man kan ju faktiskt aldrig veta om det är något fel, om man inte gjort fostervattensprov vilket jag inte har gjort det känns onödigt faktiskt. Tack :)

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Var med i veckans blogg! :D

2011-04-12 @ 10:19:03
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0